zaterdag 14 september 2013

Afzakkende Schouders

Vandaag een snelle tip. Ik kwam op het idee om hem te delen toen ik last had van keuze stress terwijl ik voor mijn kledingkast stond.
Hier een voorbeeld


Ik heb een aantal kledingstukken met een diep decolleté ( ik draag er wel altijd een hemdje of T- shirt onder hoor ;-))
De ergernis was regelmatig groot als er weer een kledingstuk van een hanger afgegleden was en op een hoopje onderin de kast lag . Toen kreeg ik het idee om de shouders met een wasknijper vast te maken aan het hangertje. Sindsdien gaat het goed! Het kan natuurlijk zo zijn dat heel de wereld het al zo doet (behalve enkele natuurvolkeren die bijna naakt rondlopen) maar dat kan ik natuurlijk niet weten ;-)

2 opmerkingen:

  1. Een elastiek(je) rond de uiteinden vd hanger draaien werkt ook en dan krijg je geen knijperafdrukken in je schouders

    BeantwoordenVerwijderen