dinsdag 20 november 2012

Mijn verhaal

Sinds ik me kan herinneren krijg ik allerlei creatieve ideeën die ik het liefst onmiddellijk wil uitvoeren. Soms groeien ze langzaam en soms komen ze als een soort openbaring uit de hemel. Die eigenschap is me heel mijn leven goed van pas gekomen. Ik ben nooit een weggooi type geweest en we hebben het regelmatig financieel niet breed gehad.Dit kwam voornamelijk omdat de belastingdienst aan kwam kloppen om erfbelasting op te eisen na het overlijden van familieleden waarmee mijn mijn echtgenoot samen een agrarisch bedrijf runde. Uiteindelijk heeft mijn man ander werk moeten zoeken en hadden we een tijdje een normaal inkomen totdat hij wegens een aandoening arbeidsongeschikt werd. We proberen van de uitkering van mijn man rond te komen en geld dat ik verdien als invalkracht in de gezondheidszorg zet ik zo veel mogelijk op een spaarrekening voor onderhoud aan het huis, rijbewijzen voor de kinderen, kleding, cadeaus enz. en pas geleden weer een heel groot bedrag aan..... je raad het al... erfbelasting vanwege het overlijden van mijn vader.
Ik hoop met mijn blog mensen ideetjes te geven om zelf aan de slag te gaan. Zelf iets maken geeft meer voldoening dan een gekocht artikel ooit zou kunnen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten