vrijdag 22 februari 2013

Nette Wenkbrauwen

Deze keer een verzorgingstip. Ik weet niet hoe het met jullie wenkbrauwen zit maar die van mij zaten 's morgens netjes en in de loop van de dag werd het een wirwar. Nu zijn er speciale wenkbrauw gels te koop om ze in toom te houden maar ik ken een veel voordeligere manier die ik al jaren af en aan toepas.
Dit heb je nodig  


-Een mascararoller die op is
-Een pot gel, maakt niet uit welke maar persoonlijk zie ik die met glitter of     neon kleurtjes niet zo zitten ;-)
-En een injectiespuit zonder naald.
Je begint met de mascara roller goed uit te spoelen ( tenzij je opzoek bent naar de Groucho Marx "look"). Dit is een langdurig karwij, je denkt wel dat die roller leeg is maar je staat ervan te kijken hoe zwart het water is wat er uit blijft komen. Het is niet zo erg als er een restje mascara achterblijft, dat geeft de wenkbrauwen wat accent en na verloop van tijd heb je steeds minder last van de resten.
Dan tik je alle water uit het hulsje. Zuig de spuit vol met gel en spuit het in de huls. Met de naald er nog aan gaat het niet want de gel is te dik. En spuit er beetje bij beetje wat in en stop af en toe om de lucht te laten ontsnappen. Er gaat maar een klein beetje gel in.  Daarna doe je de borstel in de huls en klaar is je wenkbrauwen temmer!
Wat je ook kunt doen als je dat uitspoelen niet ziet zitten is eenmalig een échte kopen en daarna bijvullen met je eigen gel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten