zaterdag 23 februari 2013

Nog Een Glasverf Idee

Toen onze dochter klein was hadden we een beperkt budget. Op een gegeven moment was het tijd om haar ( neutrale) babykamer te veranderen in een kamer naar haar eigen wensen. Ik heb opnieuw behangen en ze wilde een sterren thema voor de accessoires  Ik heb dus stof gekocht voor kussens in haar stoel en 2 dekbedovertrekken op de kop getikt met sterren manen en zonnen. Ook het voeteneind van haar bed ( een oud ledikant) heb ik donkerblauw geverfd en er gele sterren op geschilderd en toen heb ik haar lamp met glasverf beschilderd




Ik heb eerst de omtrekken in reliëf verf erop getekend.




Eventueel zou je het eerst met een fijne permanent marker de omtrekken op het glas kunnen tekenen als je het niet uit de losse hand durft te doen.Je zou ook bloemen kunnen maken of andere eenvoudige vormen.
Toen dat helemaal droog was heb ik de omtrekken opgevuld met glasverf.Ik was heel tevreden met het resultaat en dochterlief ook!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten