maandag 8 september 2014

Agenda boekenlegger

Ik heb al eerder geschreven dat ik een agenda tik heb. Vanaf half augustus liep ik elke keer de boekhandel in om te kijken of ze de nieuwe agendavullingen voor 2015 al binnen hadden. De eerste kruidnoten waren immers ook al in augustus gespot dus waarom niet?
Zaterdag was het zover! Er lagen al een aantal! Omdat ik dit jaar ga veranderen van een standaard naar een kleine agenda heb ik deze keer een vulling van oktober 2014 tot begin januari 2016 gekocht. Ik bedenk net dat de vullingen voor 1 jaar er nog niet waren.
Voor mijn vorige agenda heb ik dit soort boekenleggertjes gemaakt


Het vastmaken aan de ringen viel niet echt mee en af en toe bleven ze ook nog eens ergens achter haken, niet ideaal dus.
In mijn " nieuwe" agenda zat zo'n plastic boekenlegger met een centimeter aanduiding. Het voldoet maar dan heb je het ook gehad...niet de bling bling die ik gewend ben...toen kreeg ik een idee!
Ik heb met een perforator een gaatje erin gemaakt


Oeps, dat is wel heel erg aan de rand!

Ik heb hem toen omgedraaid en wat hoger een gaatje gemaakt


Daarna heb ik mijn kralen voorraad tevoorschijn gehaald en een mooi compositie ( vind ik) gemaakt en er aan gehangen


Later heb ik de bovenrand met het verkeerde gaatje eraf geknipt. Het stak toch boven de bladzijden uit


Ik ben er klaar voor! :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten