dinsdag 23 september 2014

Luxaflex reparatie en glamourfoto bankje en mand

Mijn luxaflex in de keuken was behoorlijk stoffig geworden, ook dankzij al dat geschuur op die raamdorpel toen het raam niet meer dicht ging. Ik heb hem gisteren schoongemaakt maar toen scheurde er een stukje. Ik denk dat hij last krijgt van plastic moeheid want ze hangen er al 13 jaar soms in de felle zon op het zuiden. Ik heb ze bij X.enos gekocht en ze waren heel goedkoop maar jullie snappen wel dat ik niet zomaar nieuwe ga halen

Ik heb een foto gemaakt maar zie nu pas dat hij nogal wazig is...


Hij was aan deze kant ingescheurd ( gelukkig wel het breedste stukje) 

Ik besloot de reparatie uit te voeren met........
Plakband! 


Grapje....

Het moet natuurlijk deze zijn, voor een onzichtbaar resultaat ;-)


Hier het resultaat. Drie keer raden welke het is ;-)


Hopelijk doet de zwaartekracht de rest...

Er was er ook eentje met een scheur overlangs


Die heb ik ook met plakband gerepareerd.
Ik wilde een foto ervan maken maar die reparatie was zo goed gelukt dat ik niet meer door de " camera" kon zien welke het was! 

En nu de glamourfoto van mijn herstelde bankje en opgeknapte mand met binnenpot..allemaal gratis verkregen. Ik heb mijn verjaardag's geld besteed aan een paar plantjes en voila! 


Wie had gedacht dat er achter deze voorgevel zoveel zaken aan elkaar hangen met plakband?!

4 opmerkingen:

  1. Als ik vroeger een zoom uit mojn rok of jurk had, plakte ik die ook met plakband!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die tip heb ik ook wel eens gehoord maar nooit zelf toegepast. Plakband is gewoon een fantastiche uitvindin! :-)

      Verwijderen
  2. Er schijnt speciaal Tietentape te zijn (in de modellenwereld veel gebruikt) dus ja, veel voorgevels hangen van plakband aan elkaar.
    Leuk plaatje; bankje en mand!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, daar heb ik wel eens wat over gelezen :-D Dat spul had ik mooi kunnen gebruiken tegen inkijk bij mijn chique Kruitvat tuniek bedenk ik net! ;-)

      Verwijderen