vrijdag 4 april 2014

Goedkoop cadeau

Ik ben vandaag naar een verjaardag geweest. Ik heb bijzonder weinig geld uitgegeven aan de cadeaus. Het wordt niet overal op prijs gesteld als je met zulke dingen aan komt zetten maar ik wist dat dat in dit geval niet zo zou zijn. Degene voor wie dit was was een " soortgenoot" zeg maar ;-)

Ik heb de ( ongebruikte) waszak die ik nog had liggen omgetoverd tot 4 zakjes om groente in de winkel in te stoppen i.p.v. de plasticzakjes die in de winkel hangen en erg milieu belastend zijn en snel scheuren. Ik had hem nog liggen, anders had het me €1,95 gekost.


Toevallig hoorde manlief dat ze wilde vragen of haar zoon er een stel wilde kopen voor haar in de eko winkel in zijn woonplaats. Die bestelling heeft ze dus af kunnen bellen.

Omdat ik dit een beetje iel vond heb ik er ook nog een plantenbakje bij gedaan.
Ik had nog 1 mandje liggen en heb uit de tuin van mijn vader een primula uitgegraven en wat mos en ik heb 2 viooltjes van de A.ldi ervoor gebruikt. Ik had ook nog wat blauwe druifjes op kunnen graven maar denk er nu pas aan


Hier het eindresultaat 


Eigenlijk zou ik de volgende keer als ik iets cadeau krijg van een echte bloemist de folie moeten bewaren. Dan zou ik het geheel in kunnen pakken en net doen of het van een winkel komt, al zou dat me waarschijnlijk niet lukken want ik ben zo'n persoon die zijn mond niet kan houden over zulke dingen en alles opbiecht. Maar als het jou goed afgaat, voel je vrij. Het scheelt een hoop geld! 

1 opmerking:

  1. voor mij zijn dit de mooiste kadootjes, iemand heeft veel moeite gedaan om een leuk kadootje in elkaar te knutselen en dat het niets tot bijna niet gekost heeft is totaal niet belangrijk , hier kan geen duur kado tegen op wat mij betreft.

    BeantwoordenVerwijderen