dinsdag 1 april 2014

Op facebook zetten of aankloppen?

Ik had eigenlijk niets te schrijven totdat ik vanmorgen een berichtje kreeg van mijn dochter met de vraag of het konijn al weer terug was...... Ze had op facebook gelezen dat er een tam konijn in onze straat liep en of iemand wist van wie hij was en of iedereen het wilde delen.
Hier de foto


Het is onze bullebak in eigen persoon. Ze mag tegenwoordig regelmatig los in de tuin lopen tot haar grote vreugde. We hebben onder het schaarhekje stenen gelegd om ontsnapping wat te ontmoedigen maar er was er eentje omgevallen. Ja. ik weet dat konijnen wel een meter hoog kunnen springen maar haar zal dat vast niet lukken met haar overgewicht, manlief heeft ze allebei flink vetgemest ;-)
Toen manlief haar zag lag ze voor de garage van de buren te relaxen in het zonnetje.
Er hadden al zes mensen gereageerd dat hij van ons was waaronder dochterlief die tegen mij zei," wat is er mis met aanbellen en vragen? Voor het zelfde geld had het konijn al kilometers verder kunnen zitten ( als ze echt ontsnapt was en niet alleen een ommetje maakte)...O ja, wij wonen in de doodlopend straatje met allemaal stille straatje rondom dus de kans dat ze platgereden wordt is klein.

Ik heb afgelopen zondag nog wat foto's gemaakt van haar. Ik had ze willen bewaren tot pasen maar zal ze nu dan maar plaatsen



Ze gaat regelmatig buurten bij haar zus en je ziet haar denken," wat zou ik jou graag willen treiteren maar ik kan er helaas niet bij" Ze heeft eigenlijk een veel beter leven dat ze verdient, de pestkop! 

1 opmerking: