zondag 27 april 2014

Verbouwing vrijmarkt ketting

Vorige keer heb ik mijn koningsmarkt aanwinsten laten zien. Vandaag heb ik ze aangepast. Bij de ene hangt de hanger nu in het midden in plaats van aan het slot. Bij de blauwe op de foto heb ik de kralen snoertjes even lang gemaakt


Ondertussen zat ik te verzinnen of ik een paar oorbellen had dat er goed bij paste en toen kreeg ik een idee! .... Er hing genoeg onderaan de ketting en een paar kraaltjes meer of minder zou weinig uitmaken. Die heldere pegeltjes leken me wel aardig om te gebruiken.


Alleen de pegeltjes zouden wat kort zijn voor mijn doen dus ik besloot de rest wat te reorganiseren. In het midden hing een lange sliert. Als ik daar wat kraaltjes van zou gebruiken en het restant op ijzerdraad zou rijgen dan zou die sliert toch zijn lengte behouden.
Ik heb ook twee kleine kraaltjes op de plek gehangen waar ik de pegeltjes verwijderd heb
Hier het eindresultaat


Nu heb ik een setje voor 50 cent :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten