donderdag 23 oktober 2014

Lekkerhandig's next top gepimpt kledingstuk

Na het plezier waarmee ik een oud paar laarzen opnieuw vorm gegeven heb.....


Hoe vinden jullie mijn glamourfoto, speciaal voor Pinterest! 

Heb ik besloten nog een kledingstuk zo'n behandeling te geven.

Ik heb 2 kandidaten...
1) de ooit super mooie zuiverwollen lange jas die ik ooit in de uitverkoop gekocht heb toen mijn dochter  ( inmiddels zelf moeder) nog in de buggy zat



Ik heb hem bijna nooit aan gehad omdat ik er zo zuinig op was. Maar de motten vonden hem heerlijk! En hebben er heerlijk van gesmikkeld




Zelfs ondanks dat heb ik hem ( nog) niet weggedaan. Ik heb hem 2 jaar terug in bad(je) gewassen en dat heeft hij redelijk doorstaan maar ik heb er verder niets mee gedaan

2) mijn onverwoestbare donkerblauwe regenjas die ik wel een jaar of 10 gedragen heb en twee keer een pimpbeurt light gegeven heb


Ik heb er al een keer over geschreven. Ik voelde me als een oude SGPer als ik hem aan had ( niet dat daar iets mis mee is, er zijn heel veel mensen die zich prettig voelen in die hoedanigheid en niet dood gezien zouden willen worden in de kleding die ik wel eens draag maar voor mij is het niets....)
Ik heb hem al 2x gepimpt. De eerste keer met kralen strengen en de tweede keer zoals hij nu is.

Ik dacht dat ik npg een keuze 3 had maar die is spoorloos! Toch in de zak gegaan in een moment van verstands verbijstering? 

Jullie mogen stemmen.. winterjas of zomerjas

3 opmerkingen:

  1. Ik ook, de regenjas. Groetjes, Turf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is tot nu toe dus 0-2 spannend! :-) Er hebben al veel mensen gekeken naar dit blogje maar nog heel weinig gestemd

    BeantwoordenVerwijderen