dinsdag 18 juni 2013

Anti Blaar Bij Het Verven Tip

Ik ben achter de schermen druk bezig met een indrukwekkende metamorfose van het gratis konijnenhok waar ik het pas over had. Daar kwam beits aan te pas en omdat ik zulke poezelige zachte handjes heb ik ben verslaafd aan handcreme voelde ik al vrij snel een blaar op komen zetten..Daar heb ik een tip voor. Eigenlijk moet je die toepassen als je verwacht dat je er eentje zult krijgen maar ik denk er pas aan als ik het bekende branderige gevoel weer krijg.

Ik plak schilderstape rond mijn vinger op de plek waar de blaar zit. Dan kun je pijnloos verder schilderen.



Hier een foto van mijn worstige korte vingertjes. Het tape wat ik er hier om heb zitten is wel erg breed maar ik was te lui om het smallere rolletje wat helemaal onderop lag te pakken. In het begin voelt het wat stijf en vreemd maar na een paar keer je vinger gebogen te hebben is dat gevoel een eind weg. Het doet in ieder geval geen pijn meer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten