donderdag 20 juni 2013

Kokos Badolie

Ik ben een grote fan van kokos olie geworden. ik gebruik geen dag- of nachtcreme meer ( rimpels krijg je toch) en als ik die dag veel buiten kom doe ik daar een beetje zonnebrand creme factor 50 overheen. Ik gebruik het ook om mijn eigen  deodorant te maken. Ik vind hem goed werken. Nu het weer warmer wordt meen ik hier en daar zweetlucht te ruiken maar na het ruiken onder mijn eigen oksels ben ik van mening dat ík het niet was. Ik gebruik hem ook als bodylotion en laatst las ik dat je het ook als badolie kon gebruiken. De eerste keer heb ik zo een klodder in het bad meer veredelde afwasteil gedaan maar ik vond het lang duren eer dat alles gesmolten was. De keer daarna heb ik een klodder in een (plastic) potje gedaan met warm water er in en toen het opgelost was heb ik het in het badwater gedaan. Het laat een soort laagje op je huid achter en dat scheelt weer met insmeren als je eenmaal uit bad ben. Experimenteer zelf even met de hoeveelheid kokos olie
Wees wel erg mindfull bij het uit bad stappen. Dat is niet zodat de heilzame stoffen hun werk kunnen doen maar om te voorkomen dat je uitglijdt en een heup of erger breekt.



2 opmerkingen:

  1. Gebruikt u kokosolie waar je ook in kunt bakken?Of is het wat anders?

    Vr. groeten Famke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, het is overal goed voor. Het zou me niet verbazen als je ook je meubels ermee in zou kunnen smeren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen