zaterdag 25 mei 2013

Tussendoortje

Soms moet je wat consumeren als je wat wilt creëren in dit geval kindersurprise eieren. 
Zoonlief heeft een tijdje terug een youtube filmpje gemaakt. Ik was eerlijk gezegd aangenaam verrast toen ik het zag. Ik wist niet dat hij het in zich had.
Zijn overgrootvader was wel oprichter van een filmclub in Gouda genaamd "het toverlint".Dat was vóór het digitale tijdperk toen alles veel omslachtiger was en je eerst filmpjes moest laten ontwikkelen en allerlei apparaten neer moest zetten voordat er wat te zien was. Wat zijn de tijden veranderd, nu heb je alleen een telefoon nodig!
Hier kun je het bekijken. Het duurt maar 34 seconden

Hier de link voor als het filmpje niet zichtbaar is



Ik vind het filmpje knap gemaakt Trotse moeder hè :-) Maar dat wil niet zeggen dat ik deze eieren niet de reinste verspilling van geld en grondstoffen vindt en een bijdrage aan de wegwerp maatschapij. Dat snap je hoop ik wel. Het was een kwestie van het doel heiligt de middelen en hij zal er geen gewoonte van maken ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten