woensdag 4 september 2013

Afgevende armband

Toen ik in de spelonken van een van mijn ( weinig gebruikte) sieraden kistjes op zoek was naar een paar oorbellen met clips om op te offeren voor een vorig blogje kwam ik deze armband tegen


Soms vind ik het jammer dat ik maar twee armen heb. Er zijn zoveel mooie armbanden op de wereld  maar je kunt er maar een stuk of twaalf tegelijk dragen zonder dat het te wordt...;-)

Deze armband heb ik jaren geleden met nog een stuk of wat armbanden ( eigenlijk verbogen vorken) gedragen als " favoriet" van dat moment. De armband was niet van zilver en ik ergerde me aan de groene band die hij achter liet op mijn arm.
Je hoort wel eens dat mensen de binnenkant dan insmeren met blanke nagellak maar ik heb voor deze een andere methode gebruikt....


Ik heb een reep doorzichtig plakplastic gebruikt die dezelfde breedte  als mijn armband had en weg was het probleem!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten