donderdag 5 september 2013

Klein beetje aandacht voor cadeautjes

Ik heb het er geloof ik een hele tijd geleden over gehad maar nu heb ik een voorbeeld.
Bijna altijd als ik iemand een cadeautje geef plak ik er wat bloemen op. Of het nou een echt cadeau is of een waardebon of geld bedrag. En ik krijg de indruk dat het leuk gevonden wordt.
Wat voor jaargetij het ook is, er is altijd wel wat te vinden. 's winters kun je denken aan een dennentakje en wat besjes en in het vroege voorjaar aan een sneeuwklokje met wat groen. Ik heb een ouderwetse tuin zonder loungeset, buitenkeuken en schutting tot schutting betegeling dus ik kan in eigen tuin wat vinden. Ben je erg trendy dan zal je op pad moeten naar een plantsoen of iets dergelijks


Helemaal blij word ik als ze de bloemen in een klein vaasje of flesje doen. Maf als ik ben wordt ik verdrietig bij de gedachte dat ik ze voor een paar minuten plezier onthoofd heb.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten