zondag 7 juli 2013

Pottenkijken

Ik moest de afgelopen dagen erg verzinnen voordat ik onderwerpen had voor deze blog. Gelukkig viel mijn oog op iets wat anderen misschien handig zullen vinden.
Ik heb in mijn keuken een grote schuiflade waar voorraad potten in zitten. Als je er bovenop kijkt valt het niet mee om in één oogopslag te zien wat er in zit. Vooral niet als alle potten hetzelfde zijn.
Ik had bedacht dat je dan een fotootje van de inhoud dat is tegenwoordig een fluitje van een cent met onze moderne technieken Of anders een labeltje met geschreven inhoud er op kunt plakken en daar overheen een stukje doorzichtig plakplastic kunt plakken om het netjes te houden.
Ik heb lang geleden deze gemaakt



In deze pot zat geen kat ;-) maar het speciale voer dat deze kat tijdelijk kreeg omdat ze zichzelf helemaal opvrat van de jeuk ( vandaar die kale plek) en de dierenarts dacht dat ze allergisch was voor iets in haar normale voeding.
Ik weet het, het is een tip van niks en iedereen kan dit verzinnen maar een blogster in nood maakt rare sprongen!
De pot was een lege Mogadon pot uit de vorige eeuw. Tegenwoordig komen bijna alle medicijnen in doordrukstrips. Grote augurken potten zijn ook handig om ingrediënten te bewaren.

2 opmerkingen:

  1. ik vind dit wel een goed idee, erg creatief zelfs, bedankt, ga je volgen hoor, je hebt een superleuke schrijfstijl, humor, daar hou ik van , geniet ervan , liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een eer Marion ! :-) Nou hoop ik maar dat ik geen last krijg van writers block! No pressure... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen