woensdag 12 februari 2014

Binnenkort op deze blog......

Door al dat m.arktplaats afstruinen, luiheid, en betaald werken heb ik even niks te schrijven maar ik heb een mooie rugtas op MP gescoord. Helemaal niet het soort wat ik in gedachten had maar ik werd erdoor aangetrokken...niet alleen door het uiterlijk maar vooral door de prijs! En hoe langer ik ernaar keek hoe meer ik de behoefte kreeg om hem te versieren.
Dit is hem


Volgens de advertentie is hij donkerblauw. Zeg nou zelf, die klepjes vragen er toch om versierd te worden! Tot ik hem heb kan ik nog even verzinnen hoe of wat en waarschijnlijk verander ik helemaal mijn plannen als ik hem in mijn handen heb! De transactie verliep voorspoedig, zulke transacties stemmen me positief.... Ik heb hem nog niet maar ik heb het gevoel dat het goed zit. Beter dan toen zoonlief op een pakketje zat te wachten dat volgens die vrouw in een " boebeltjes envelop verstuurt was" en in werkelijkheid nog bij haar thuis lag. ( is goed gekomen hoor na dreigen de politie in te schakelen als ze of het geld niet terug stortte of het artikel niet alsnog opstuurde.....)
Verder willen we binnenkort weer een cartridge van de prnter/ kopieer apparaat bijvullen met inkt, daar wil ik dan ook een foto reportage van maken. Die fabrikanten zijn heel erg slim. Wij hadden en apparaat staan dat van mijn vader geweest is zodat we af en toe een zwart/ wit kopietje kunnen maken maar wat doen die handigerds, ze maken die apparaten zo dat je geen zwart/ wit kopie kan maken als het geel op is ( terwijl er helemaal geen geel nodig is!) wij waren op onze beurt ook heel slim door de gele cartridge bij te vullen met zwarte inkt ( ook bij mijn vader vandaan). Het apparaat was gelukkig kleurenblind en zo hebben we toch nog kopieën kunnen maken zonder dure cartridges te kopen die we toch niet gebruiken. Alleen bleek dat 1 cartridge altijd leeg liep in het apparaat. Uiteindelijk hebben we dat apparaat vervangen door een ander apparaat, ook bij mijn vader vandaan. Die man hield van voorraad of het nou kopier/printer apparaten ging of stereo's of typmachine linten of doosjes met pottertjes.Van alles had hij meerdere exemplaren. Nu is het zwart van dat apparaat op. Bij deze hebben we nog nooit inkt bijgevuld dus dat wordt nog spannend! Ik weet niet wanneer ik het stukje ga publiceren ( en de cartridge ga bijvullen) het ligt er helemaal aan hoe lui ik ben ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten