zaterdag 8 februari 2014

Ik had het kunnen weten ( gooi nooit wat weg!)

Fabrikanten zijn heel handig. Regelmatig veranderen ze van alles zodat je moet overstappen omdat onderdelen niet meer te krijgen zijn.
Ik gebruik altijd ( nou, meestal....ik hoop niet dat mijn tandarts meeleest. ;-)) ragertjes voor tussen mijn kiezen ..
Eerst had ik een houdertje van het K.ruitvat waar je verwisselbare koppen op kon doen 


Toen veranderde ze de de vorm van het borsteltje een klein beetje zodat het niet meer paste :-(


Bovendien maakte ze het borsteltje ook een beetje breder zodat het niet meer tussen mijn kiezen pastte

Tijd voor een ander merk dus....
Ik stapte over op het systeem van de H.ema. Zij hadden twee maten borstelkopjes dus dat was wel handig. Dat ging jaren goed.


Mijn kopjes waren op dus ik ging naar de H.EMA voor nieuwe. Ze hadden alleen nog maar de bredere maat en ik zag ook de startpakketjes met houdertjes niet meer! 
Ik vermoed dat ze er uitgaan....
Omdat ik niet met lege handen naar huis wilde gaan heb ik deze gekocht


Ik had immers nog het houdertje van toen dochter- en zoonlief een beugel hadden. Altijd handig als je wat bewaart! 

Eenmaal thuis pakte ik het potje met dingen die ik ooit vast nog wel een keer nodig zal hebben 


Ik was verbijsterd toen ik hem niet kon vinden! Toen begon het vaag te dagen.... Een paar weken geleden had ik immers het badkamerkastje opgeruimd en schoon gemaakt en een aantal dingen weggegooid..... Niet handig van me. Dat wordt flink tobben met die dingen de komende weken :-/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten