dinsdag 11 februari 2014

Gebrek aan was droog ruimte tip

Deze keer een korte tip... Heb je meer wasgoed te drogen dan meters waslijn, hang dan de kledingstukken aan een hangertje en je kunt dan veel meer kwijt ( dit geldt natuurlijk niet voor lakens en dekbedhoezen ;-))


Ja, ik weet dat er nog twee bijna lege waslijnen hangen maar het gaat om het idee.... Misschien dat jullie dit al jaren op deze manier doen maar ik heb het nog maar pas ontdekt. Zo zie je maar, je bent nooit te oud om te leren ;-)

2 opmerkingen:

  1. mijn meeste kleding hangt ook in mijn kast ,dus bijkomend voordeel is dat als het droog is ik het ook gelijk zo in de kast kan hangen, opruimen van de was is dus ook gelijk veel minder werk in mijn geval.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt dat doe ik ook. Behalve met dingen die ECHT gestreken moeten worden.
      EN je krijgt geen knijper afdrukken bedenk ik net.

      Verwijderen