zondag 2 februari 2014

Kooplust (2?)

Ik heb een vage herinnering dat ik al eerder een blogje met deze naam geschreven heb dus ik zet er voor alle zekerheid maar een 2 achter..
Ik heb heel het weekeind al zin om iets te kopen. Het is geen vaag gevoel maar een concrete wens.
Ik wil een leren rugtas en een glazen kraaltje voor aan mijn armband. Die heb ik geen van beide echt nodig natuurlijk maar ik heb wel redenen bedacht waarom dat wel zo is.
Ik heb al eerder geschreven dat ik van alles bij me wil hebben "voor het geval dat" volgens mij zit dat er op cellulaire niveau bij mij ingebakken. Welke andere vrouw die jullie kennen heeft een kompas, schroevendraaiersetje en inklapbaar gereedschaps setje in haar handtas zitten? 


Zeg nou, je wilt toch niet zonder deze spullen op pad! ( de zilveren pen is ook een zaklicht)

3 jaar geleden heb ik mezelf voor mijn verjaardag al een nieuwe tas cadeau gedaan.


 Daar zitten een heleboel vakken en compartementen in zodat niet alles door elkaar ligt te slingeren maar de wanden van de compartementen zijn slap waardoor je een soort inzakking krijgt en ik toch moet gaan zitten wroeten om wat te vinden.  Ik had bedacht dat als ik een leren rugtas had, ik onderin zo'n inzet tasje met vakken kon doen ( die heb ik al) en daar bovenop eventueel een flesje water en mijn eten kon doen voor als ik ging werken.
Ik bedenk net dat ik eerst maar eens al mijn spullen in dat inzet tasje moet doen om te kijken of het wel groot genoeg is.

Dit is hem

Hij zit inmiddels in mijn grijze tas voor extra " organizing"

Ik heb wel plannen om die rugtas via marktplaats te kopen, dat weer wel.
Ik had zoiets in gedachten


Of zoiets.Deze heeft wat meer vakken


Dan zou ik eventueel het opvouwbare verrekijkertje van mijn vader ook erin kunnen stoppen ( je zult maar om een verrekijker verlegen zitten!)

Het kraaltje staat nog niet op MP ( gelukkig) 

Hij heet schuimkop en is geïnspireerd door de zee en aangezien ik de zee probeer te redden vond ik wel dat ik hem " verdiend" had.

Ik heb het er maar druk mee. Ik heb wel vaker van die kooplust gevoelens. Meestal zijn ze op slag over als er thuis een ruzie is of er wat ergs gebeurt. Dan denk ik " waar was ik mee bezig dat ik dacht dat ik dat dringend nodig had?" Maar of ik daar nou op zit te wachten.......

P.s. Ik wil niet bij jullie onnodige kooplust opwekken maar vanaf dinsdag zijn die superhandige inklap krukjes er weer bij het K.ruitvat!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten