dinsdag 15 oktober 2013

Budget bedelarmband

Momenteel is het een rage om bedels aan een armband met kralen te hangen. Als je als basis kralen armbanden koop van de merken ben je vaak 20-40 euro kwijt terwijl je het niet aan af kunt zien. Ook de bedels kunnen prijzig zijn.

     Voorbeeld van het internet gepikt

Ik ben ooit op het idee gekomen om als basis een powerbead armband te gebruiken. Die zijn vaak voor maar een paar euro tekoop. Vooral als je op braderieen koopt ( het is nu wel het verkeerde seizoen hiervoor)

      Nog een voorbeeld van het internet gepikt

Hier die van mij


Die linkse is de armband die ik normaal droeg maar omdat die vloekte met het vriendschapsbandje dat ik van mijn yogajuf gekregen heb, heb ik alles dat los kon aan een neutrale armband gedaan totdat het vriendschapsbandje verteerd is. Ik heb begrepen dat je hem moet dragen tot hij er afvalt en dat gebeurde onlangs bijna toen het knoopje losschoot. Ik heb het knoopje toen vastgenaaid met een paar steekjes. Ik heb heel mijn leven nog nooit van iemand een vriendschapsbandje gekregen ( zielig hé) en nu ik er eindelijk eentje kreeg wilde ik hem niet al na 2 weken verliezen. Al zal het op deze manier langer duren eer dat de wens die ik gemaakt heb uitkomt ;-)
Ik dwaal af.... Ik heb zelf een aantal kleine goedkope zilveren bedeltjes op het internet opgespoord en ook een paar uit mijn jeugd tevoorschijn gehaald.
Om het wisselen makkelijker te maken heb ik op het internet kleine ( echt) zilveren karabijnsluitingen gekocht en die aan de bedels bevestigd. Omdat ik hem altijd draag heb ik voor echt zilver gekozen. Ook voot tussen de karabijnsluiting en de bedel. 

Hier een voorbeeld van een karabijnsluiting
 Hier nog een closeup van een van mijn bedels


 Zo kun je naar hartelust wisselen en veranderen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten