zondag 13 oktober 2013

De waarheid verdoezelen

Zoonlief wilde trakteren op zijn stageplek omdat hij oom geworden is. Hij heeft taart gehaald bij de supermarkt maar omdat het al tegen sluitingstijd was waren alle taarten afgeprijsd en zat er een grote 35% korting sticker op. Als je thuis taart serveert is dat geen probleem want dan doe je het in de keuken op een bordje en dan zal het niemand opvallen dat de taart niet meer helemaal vers is ( behalve als er schimmel op staat ;-)) maar als je hem met doos en al ergens mee naar toe moet nemen is dat wat moeilijker. Veel mensen hebben een afkeer van kortingsstickers terwijl dat nergens voor nodig is. Ik  koop vaak dingen juist omdat er een sticker op zit en vries het dan snel in als ik het niet direct nodig heb.
We zijn eerst aan de sticker gaan peuteren maar alleen de bovenste laag kwam er af . Toen wilde ik mijn wasbenzine trucje toepassen om de lijmresten te verwijderen maar dat mocht niet van manlief. Volgens hem zou het plastic oplossen ( ik geloof er niks van)
Uiteindelijk kreeg ik een idee.....


Ik heb een sticker over de plek geplakt ( en het was nog een toepasselijke ook!)
Jullie willen misschien weten waar ik die zo snel vandaan had....
Hier vandaan dus ..


En dan te bedenken dat ik een paar jaar geleden ermee in mijn handen zat en er over dacht om het bij het bij het oud papier te leggen. ( ik ruim echt wel eens wat op hoor ;-))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten