zaterdag 5 oktober 2013

Is dit handig? en ander geroddel


Mensen schijnen te roddelen omdat ze zich dan beter over zichzelf voelen en het geeft ook een gevoel van samenhorigheid zeggen ze.
Ik wil vandaag roddelen over een tijdschrift waarvan ik de naam niet zal noemen maar waar ik het al eerder over gehad heb. Ik ga er 6 stuks van ontvangen en heb er al twee in huis. Ik kijk er met veel belangstelling in en hoop er ideetjes op te doen die ik zelf toe kan passen maar af en toe zie ik dingen waar ik toch mijn vraagtekens bij zet zoals de reportage over een ruimte in huis ook gebruiken als werkplek
Wat te denken van dit....


Ziet er stylvol en behagelijk uit hè! Ik zie mezelf al mijn blogjes typen op zo'n ...... hoe heet zo'n ding eigenlijk? Alleen, als ik wat langer naar zo'n foto kijk vraag ik me af, " typt dat wel lekker? Kunnen mijn armen zo een ergonomisch verantwoorde houding aannemen? Of heb ik binnen de korste keren overbelaste schouders of RSI?"
Dit idee is nog erger....


Werkspullen omhoog en uit de weg zodat er gezellig getafeld kan worden....


Werkspullen omlaag zodat er een soort secretaire ontstaat.....
Alleen, hoe verander je de hoogte van dat omgekeerde tafeltje zonder ladder? En je kunt onmogelijk
 alle poten tegelijk omhoog hijsen of laten zakken dus hangt hij op een gegeven moment scheef en schuiven al je accesoires  naar 1 kant in het gunstigste geval, of vallen ze er uit bovenop de spullen die op tafel staan in het ongunstigste geval....toen bedacht ik dat je misschien de touwen van de poten samen kan laten komen in het midden en dan het centrale touw aan een katrol vast maken zodat alles tegelijk omhoog of omlaag kan maar dan gaat het geheel weer zwaaien en heb je kans dat je knockout geslagen wordt door je eigen meubelstuk! 
Testen ze die ideeën eigenlijk wel uit voordat ze ze publiceren?

Af en toe kom ik raadselachtige dingen tegen zoals dit....



Leuke typmachine van de vader van de vrouw in het artikel. Niks mis mee
Totdat je naar een foto op een andere bladzijde kijkt....


Kijk daar heb je hem weer! :-)

Het blijkt ook dat mijn vader bijzonder trendy was zonder dat hij het wist.
Hier een foto uit het blad


Let goed op de zitting van de linker stoel.....

En wat staat er bij mijn vader boven op de overloop...


Hij heeft er zelfs twee die zo zijn. Alleen jammer dat je er niet op kunt zitten.

Volgende week zaterdag valt de volgende uitgave bij mij op de mat. Ik kan niet wachten! :-)

Misschien ben ik gewoon jaloers dat ze mij niet vragen om voor hun blad te gaan werken ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten