vrijdag 11 oktober 2013

Langverwacht nieuws

Donderdag 10 oktober 2013 was voor ons een heugelijke en spannende dag.... Ons eerste kleinkind is geboren! :-)
Het begon allemaal toen wij omstreeks begin februari een pakketje kregen. Wij dachten dat het een verlaat cadeau was voor onze trouwdag maar dit zat er in


Ik moest eerst mijn leesbril erbij pakken en zelfs toen drong het nog niet goed tot me door... onze dochter en schoonzoon kregen een baby!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik een beetje aan het idee moest wennen... Ik weet ook niet waardoor het kwam.. Misschien omdat ik zelf weet dat het hebben van kinderen niet alleen uit rozegeur en manenschijn en roze wolkjes bestaat. Bovendien dacht ik, " nog iemand om me zorgen over te maken".
Dochterlief was 30 september uitgerekend maar er kwam op die dag geen baby. 1 oktober ook niet en 2,3,4,5,6,7,8,en 9 oktober ook niet. 10 oktober had ze om 7.30 uur in het ziekenhuis een afspraak om ingeleid te worden maar 9 oktober begon het al te rommelen en om 03.00uur 'snachts zette het door. Om 7.00uur 's morgens had ze 2cm ontsluiting en om 9.00uur 5cm en om 11.00uur was er een dochter geboren genaamd Tessa! Het was alleen jammer dat de placenta niet wilde volgen en zodoende moest ze nog een ritje met loeiende sirenes naar het ziekenhuis maken. Gelukkig kwam hij toch nog zonder operatief ingrijpen.
Nu zijn jullie vast benieuwd naar de allermooiste baby ter wereld ;-)

Dit is ze


Ik ben benieuwd of ze altijd zo rustig zal zijn ( vast niet ;-)) maar het begin is goed :-)

3 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met dit wondertje!
    heel veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah wat een mooi babietje! Van harte gefeliciteerd voor jullie allemaal :)

    Excuus voor de late reactie, die vermaledijde reader van wordpress doet zo raar met blogger-berichten. Geniet ervan, trotse oma!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij was toen een van de eerste die wist dat ze zwanger was ( samen met je duizenden lezers ;-))

      Verwijderen