donderdag 30 januari 2014

Nog meer oorbellen

Ik had zin in een paar bling bling oorbellen maar dan niet zo heel groot..en die had ik nog niet..tenminste niet een paar dat aan mijn eisen voldeed. Ze mochten niet te lang zijn want ik wilde niet dat ik ermee bleef haken in mijn fluffy colletjes
Dit is het paar dat ik wilde ombouwen....o, ik ben te snel van start gegaan. Ik heb alleen een foto van de achter- en zijkant nou ja, dan wordt te verassing des te groter ;-)


Ik wilde dus een paar clip on oorbellen van mijn oma gebruiken.
Eerst heb ik het clipje eraf gebogen en het andere deel platgedrukt maar later besloot ik het resterende deel heen en weer te wrikken totdag het er af brak

Daarna moest ik de oorbellen aan een zwanenhalsje bevestigen

 
Ik besloot heel dun ijzerdraad te gebruiken. Ik kon het rondom het grote steentje draaien en gelijk door het oogje van het zwanenhalsje


Deze foto is zwaar uitvergroot. In het echt zie je er niets van ( ik met mijn 50+ ogen in ieder geval niet ;-))

Aan 1 oorbel ontbraken 2 steentjes. Ik heb mijn doosje met donorsteentjes van de pootjes van mijn oude lees- en zonnebril gepakt. Ik heb ze er onlangs uitgepeuterd en de poten weggegooid. ( nou maar hopen dat ik nooit iets ga verzinnen waar ik oude brilpoten voor nodig heb!)


Ik heb wat strasssteentjes lijm in een dekseltje gedaan en heb met een coctailprikker wat lijm in het kuiltje aangebracht. Daarna heb ik met een pincet de steentjes in de gaatjes gedaan. Daar heb ik ook geen foto van ...een piepklein steentje vasthouden met een pincet en dan ook nog eens een foto maken met mijn neus gaat me niet lukken


Na de transplantatie

Ik ga weer sprankelend door het leven! 


Deze heb ik nog in voorraad. Ik ga deze nog niet slopen want wie weet vind ik er ooit een andere bestemming voor


Geen opmerkingen:

Een reactie posten