donderdag 22 augustus 2013

Niks te vertellen

Het einde van mijn werk marathon nadert. Nog anderhalve dag en dan hoef ik " maar"  twee dagen per week te werken tot aan december om een zwangere collega te " vervangen" wat niet gaat lukken want zij lijkt wel een tornado terwijl ik een soort schildpad ben in vergelijking met haar.
Ik zit hier al geruime tijd te dubben waar ik over zal schrijven, mijn voorraad reserve blogjes is op ,op eentje na ( mijn wanhoop blogje) 
Eerst dacht ik " zal ik schrijven over mijn lievelings tussendoortje dat vult, lekker is en toch gezond is ?"(soort van)


Of hoe ik koffie dik meegenomen heb van mijn werk vandaan en dat gedroogd heb in het zonnetje op de bank omdat wij maar een paar keer per jaar koffie zetten voor visite en mijn koffie op was. ( Het is goed dat ik dit even nalees! Ik moet er natuurlijk wel bijschrijven dat ik het gebruik om te scrubben en het niet aan mijn visite geef! ;-))

Of hoe ons ene konijn het nodig vond om een ventilatie gaatje te maken om een van haar gangen van verse zuurstof te voorzien


Dit lijkt me eerder toeval, ze is de slimste niet want in de twee weken dat ze in het konijnenhok met twee verdiepingen zat toen ze maden had, heeft ze nooit ontdekt hoe ze van boven naar beneden kon komen en omgekeerd....dus dit bedenken lijkt mijn een beetje te hoog gegrepen.

Of dat ik het idee heb dat mijn huid mooier wordt van Sheabutter ( niet dat ik bang ben dat ze binnenkort in winkels naar mijn ID kaart gaan vragen als ik een fles wijn wil kopen ;-)) Het lijkt wel of de huid op mijn handruggen " voller" is maar het zou ook kunnen dat ik het me verbeeld. Ik verwachte het niet maar dacht laatst "hé! Het ziet er anders uit" Ik doe het nog maar kort, even afwachten dus.

Ik zou ook kunnen vertellen dat je pigmentvlekken met vloeibare stikstof weg kunt krijgen ( wat voor wratten gebruikt wordt) Wij hadden  een vrouw in de praktijk met flinke vlekken op haar wangen. Ze vroeg of we er wat voor hadden en ik heb een afspraak voor haar gemaakt en de dokter heeft haar blijkbaar behandeld wat toe ik haar een paar maanden later zag waren ze verdwenen! Ik heb er naar gevraagd en hij had ze inderdaad aangestipt ermee. Er komt dan een korstje op de plekken en als die er afvallen zijn de pigment vlekken weg of een stuk vager. Ik denk niet dat het verstandig is om het te laten doen als je diabetes hebt of Prednison gebruikt vanwege de slechtere wondgenezing maar je arts  kan je er meer over vertellen denk ik.

Nou, ik heb toch nog wat kunnen vertellen! :-)

1 opmerking:

  1. Haha, moest wel ff lachen om de koffie hoor!
    Ik vroeg me al af idd of je daar dan weer koffie van ging zetten... :-)

    BeantwoordenVerwijderen