woensdag 7 augustus 2013

Strijk Gemak

Deze keer een tip die elke goede huisvrouw of -man al weet maar er zijn vast huismannen en -vrouwen die hem niet kennen. Er was immers een tijd dat ik het ook niet wist ( ik ben trouwens nog steeds geen goede huisvrouw) en ik was blij toen ik hem hoorde en heb hem sindsdien toegepast. Ik heb een gewoon strijkijzer en geen stoomstrijkijzer maar heb altijd een spuitfles met water bij de hand staan om het droge strijkgoed van te voren even te bespuiten om het strijken te vergemakkelijken.


Zoals jullie zien heb ik ook op deze fles mijn tip om etiket lijmresten te verwijderen niet toegepast. Eigenlijk doe ik dat alleen op voorwerpen die altijd in het zicht staan. Allemaal voor de buitenwereld dus ! ;-)

2 opmerkingen:

  1. Als ik thuis ben,haal ik shirts al van de lijn,als ze nog niet helemaal droog zijn. Dat strijkt ook gemakkelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klopt, dan hoef je niet in de weer met een spuitfles.

    BeantwoordenVerwijderen