donderdag 28 november 2013

Kransen veilig opbergen

Een tijdje geleden heb ik een krans gemaakt waar ik heel erg blij mee ben. Ik wil hem meenemen als ik naar het bejaarden tehuis ga dus ik ben er zuinig op. 
Dit is hem


Maar omdat het een herfst krans is en ik hem niet 365/366 dagen per jaar wil laten staan moest ik een manier bedenken om hem veilig op te bergen. Eerst dacht ik aan een doos maar die zijn al snel hoger, bovendien valt het niet mee om zo'n krans uit een doos te tillen. Opeens kreeg ik een idee!! :-)


Ik had nog een foei lelijke taartstolp staan die ik twee jaar geleden bijna weggegooid heb. Daar past hij precies onder!  Ik had bedacht dat als de krans niet al te hoog is en niet te groot dat je ook een springvorm voor een taart zou kunnen gebruiken maar dan zou je wel een stevige deksel ervoor moeten maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten