vrijdag 29 november 2013

Tasje verbouwen

Mijn unch pakketjes voor het werk worden steeds uitgebreider. Ik begon met een brooddoos en een bakje met "fruithapje" maar regelmatig komt er en thermosflesje met soep bij en een doosje met roggebrood en kaas erin. Ik heb dus mijn handen vol. Ik had al rond huis gekeken of ik een tas had die ervoor geschikt was zonder dat ik meteen met een " big shopper" op pad moest maar had eigenlijk niets dat geschikt was al had ik in mijn omderbewustzijn het idee dat ik wel wat had.......

Manlief lust graag bier ( wat heeft dat ermee te maken hoor ik jullie denken) ....Nou, zoonlief koopt regelmatig iets bierachtigs voor zijn vader op verjaardagen etc omdat dat altijd in de smaak valt. Hij gaat dan naar een drankwinkel en stelt een pakket samen net als een soort fruitmand maar dan met alcoholische inhoud.
Het eerste pakketje zat hierin

Daar zitten nu mijn vaatwas tabletten in

En toen deze


Die wordt gebruikt voor kruiken en kersenpitten kussens etc. Wij zijn hier grote fan van een kruik. Ik geloof dat ze alleen niet in juli en augustus gebruikt worden ;-)

En het laatste pakketje zat hierin


Ik dacht toen nog,"wat een handig tasje, alleen jammer van die vakken die erin zitten"

Als je goed kijkt zie je ze zitten...

Pas geleden kreeg ik een idee! Ik heb de vakken los getornd en eruit gehaald. Eerst wilde ik er een stuk of twee laten zitten zodat ik er wat in kon zetten maar dan zou mijn brooddoos niet meer plat erin kunnen liggen


Nu heb ik een handig tasje met platte bodem waar alles inpast!


Wie had ooit gedacht dat ik een bestemming voor dat tasje zou vinden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten