donderdag 28 november 2013

Mindfullness, wondersponsjes en schone tanden

Gisterenavond stond ik het gasstel schoon te maken. Zoonlief had wat eieren gebakken en er was wat naast de pan gegaan. Ik had het ingespoten met mijn mengsel, heb het even in laten werken en begon het daarna schoon te vegen. Onderwijl dwaalde mijn gedachten af via aangekoekt vuil naar wondersponsjes en toen kreeg ik ineens een idee!
Zou mijn wondersponsje ......


helpen tegen aanslag op tanden? ( dit zijn niet mijn tanden)


Eerlijk gezegd staan mijn ondertanden nog schever maar ik heb wat minder aanslag. Vaak helpt een stukje natte watten met wat zout of zuiveringszout of Paradontax er al tegen. Ik zag dat het weer tijd was voor een poetsbeurt en heb het deze keer met een klein stukje natgemaakte wonderspons gedaan en het werkte!
Het viel trouwens niet mee om een afbeelding te vinden. Als ik bruine tanden googelde kreeg ik bijna allemaal witte te zien!
Ik kwam ook deze afbeelding tegen


Het gaat een nieuwe rage worden las ik.....

Wat heeft dit met mindfullness  te maken? Ik vroeg me af of, als ik altijd mindfull bezig was ik ooit nog eens een idee ( al dan niet een goede) zou krijgen? Dat geldt niet alleen voor mij maar voor iedereen op de wereld. Als je altijd 100% aandacht hebt voor wat je nu ziet/ ruikt/ proeft/ hoort en voelt blijft er toch geen ruimte over om wat te verzinnen?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten