donderdag 14 november 2013

Snoer " organizing"

wToen ik gisteren zei dat ik hoopte dat de kat uit de buurt van pantoffels, schuifdeur rails en deurmat zou blijven als ze ging overgeven was ik vergeten om ook snoeren erbij te zetten.......
Pinkel, onze laatst overgebleven kat van het viertal dat we in huis hadden ( waarvan er drie zijn aankomen lopen) is inmiddels 18 jaar oud en ik vermoed dat ze " iets" heeft.
 Rond mijn verjaardag, half september, at ze nauwelijks, moest een keer heel erg overgeven  en keek ze sip en wilde niet eens spinnen..
Hier een foto die ik toen gemaakt heb omdat ik dacht dat het een van de laatste zou zijn


Daarna is ze wonderbaarlijk opgeknapt en gaan eten alsof het haar laatste maaltijd van dit jaar zou worden. Om de een a twee weken moest ze een keer flink overgeven en half oktober at ze weer niets, keek sip en wilde niet spinnen. Ik dacht er zelfs over om met haar naar een reële dierenarts te gaan en eerlijk te vragen of het een idee zou zijn om haar in te laten slapen. Het is moeilijk om aan een dier te zien of het pijn heeft en ik wilde haar niet laten lijden. Manlief zei," ben je gek, we wachten even af, vorige maand was het ook zo!" En toen dacht ik, " ja dat is waar ook!"  De volgende dag at ze weer, van lieverlee werden de ribben en de uitstekende heupen wat minder en ging het goed met haar behalve elke week een keer heel erg braken. Alleen nu was het zondagmorgen en woensdagavond en donderdagmorgen. Zondag en woensdag zaten er haar ballen bij dus misschien was dat mede de oorzaak. Ik hoop niet dat jullie net zitten te eten :-/ ..........
Hier een foto van donderdagmorgen... Sip en zielig


Ze wilde wel naar boven toe....daar heeft ze nog niet gekotst


Donderdagmorgen stond me een onaangename verassing te wachten. Ik wist dat ze woensdagavond gebraakt had want dat zei manlief. Hij had het zelfs opgeruimd wat heel knap van hem was want de vorige keer toen hij me wilde helpen kwam zijn eigen avondeten er uit..Hij had alleen niet goed gekeken want er lag een plas naast de c.v. radiator waar alle snoeren liggen.
Ik heb een na  foto


Ik laat het aan jullie verbeeldingskracht over om te fantaseren hoe de voor foto er uit zag....
Ik heb dus de snoeren, stekkerdozen en vloerplanken inclusief geultjes netjes schoon gemaakt.
Om volgende keer wat minder werk eraan te hebben had ik bedacht om een soort snoerhulzen te maken. Dankzij al dat braken gaat er heel wat keukenpapier doorheen dus ik had wat lege rollen over. Twee ervan had ik helaas plat gemaakt.
Waar mogelijk heb ik snoer met stekker er doorheen geregen maar een stekker was te groot dus moest ik de rol open knippen en later weer met tape dichtplakken


In de rol zit het snoer opgepropt.
Het snoertje met het knopje van mijn hallogeen leeslampje heb ik hoog vast geplakt

 
Naast de bank heb ik een soort bijzet bouwsel waar dingen liggen die ik zo wil kunnen grijpen zoals de kattenborstel ( zodat ik hem onverwachts over de rug van een argeloze Pinkel kan halen, en mijn ipod lader, poetsdoekje etc

Wil Pinkel me weer werk bezorgen dan moet ze hier gaan kotsen.....


vrijdagmorgen gaat het alweer een stuk beter gelukkig :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten