zaterdag 21 december 2013

Blik op herhaling

Gisterenavond ging ik heel laat naar bed. Niet omdat ik geen slaap had maar omdat ik een stukje wilde "publiceren" dat ik al eerder geplaatst had maar met een nieuw stukje eraan vast geplakt. Wat ik ook deed, het wilde maar niet lukken.... Nu heb ik mijn computer opgestart ( wat +/- 1 uur duurt) en ga ik het met een linkje naar het des betreffende stukje doen
HIER!!!
kun je het lezen. Ik heb ook nog een klein blikje van tijgerbalsem wat bijna leeg is. Ik ga manlief flink ermee insmeren zodat ik me binnenkort op het blikje kan uitleven. De arme man heeft een ernstige spierpijn in zijn rug opgelopen nadat hij er afgelopen maandag een kou op gevat heeft tijdens het bosmaaien van de tuin bij het huis van mijn vader. De bodem is al in zicht :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten