dinsdag 31 december 2013

Weer een jaar voorbij

Ik heb een grote hekel aan oud en nieuw. Terwijl ik het idee heb dat de meeste mensen zich verheugen op een nieuw jaar en een fris begin denk ik altijd , " o jee, wat voor ellende staat me allemaal te wachten in 2014?" Niet dat ik tot nu toe een ellendig leven gehad hebt, integendeel. Misschien is dat het juist. Als je een ellendig leven hebt kan het haast alleen maar beter worden maar als je gezond bent en het leuk hebt en je rekeningen kan betalen dan kan het alleen maar bergafwaarts gaan toch? 
Ik probeer te denken, " het is maar 1 dag van de 365/366, net als alle anderen dus " maar zo voelt het niet.
Mij kan het niet snel genoeg voorbij zijn en feesten zul je me zeker niet zien doen.....

Ik heb wel mijn oud en nieuw quitlje opgehangen 


Het  " vuurwerk" zat ooit op een dessert in een restaurant heel lang geleden. Ik heb ze allemaal meegenomen " voor het geval dat" en vele jaren later heb ik er een bestemming voor gevonden.

Hier nog een closeup


 De " skyline" heb ik gemaakt met Vliesofix en zwarte stof en later heb ik de raampjes en de wijzerplaat er op geborduurd. Het vuurwerk heb ik gemaakt van kraaltjes en van dat confettispul waar ik een gaatje in geprikt heb zodat ik het vast kan naaien.

Ik wens jullie allemaal een gelukkig en gezond 2014 toe! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten