dinsdag 24 december 2013

Feestkleding

Ik draag al jaren met kerstmis min of meer hetzelfde. Ik heb een soort bordeaux rode " jas" van velours. Heel feestelijk. Ik heb hem ooit voor 15 gulden in de uitverkoop gekocht. Ook heb ik een nicky velours "pak" gekocht in een andere tint bordeaux. Ik heb hem ooit samen met mijn schoonzusje  gekocht. Hij kostte 10 euro.Zij heeft hem in het zwart. We hebben hem bij de Z.eeman gekocht en tot onze verbazing stond er " pyjama" op de kassabon!  Mijn " jas" heeft knopen die met stof overtrokken zijn en ik heb hem gekocht in een winkel die ondergoed, zwemkleding, nachtjaponnen, sokken, panty's en pyjama's verkoopt. Nou vroeg ik me laatst af...... Zou het een ochtendjas kunnen zijn? Zou ik de afgelopen jaren, zonder het geweten te hebben met mijn combi met kerstmis een pyjamadag gehouden hebben ! ? En ik maar denken dat ik er chique uitzag ;-)


Ik ga deze ensemble combineren met oorbellen gemaakt met van die kleine kerstballen. Ik moet wel zeggen dat we de kerst altijd in huiselijke kring vieren zonder poespas..( op mijn kleding na dan).....ik ga nu kleine kerstballen in mijn oren doen maar ik heb er wel eens grote in gedaan. Ik ging op bezoek mij mijn schoonmoeder en verwachtte een reactie maar ze zei helemaal niets! Ze zal wel wat van me gewend zijn na die houten paaseitjes die ik eerder aan mijn oren gehangen heb.

Oei... ik zou er nog keuze stress van kunnen krijgen!

Fijne dagen allemaal!

2 opmerkingen:

  1. Een Roy Donders avant la Lettre! :) Fijne dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moest even googlen. Ik had nog nooit van Roy Donders gehoord! Ik weet niet of dat een goed of een slecht teken is......

    BeantwoordenVerwijderen