donderdag 12 december 2013

Decoratie reparatie

Tijdens fase twee van het aanbrengen van de kerstversieringen heb ik ook de kransen aan de voor - en achterdeur gehangen. Ik heb ooit kale kunstkransen gekocht die ik zelf " aangekleed" heb. Tijdens de inspectie voor het ophangen zag ik dat een paddenstoeltje uitgelopen was 


Dat vond ik best wel jammer want ik vond het een leuk ding. Ik heb hem verwijderd en was eigenlijk van plan om hem weg te gooien. Ineens dacht ik, " misschien kan ik hem opknappen!" 
Ik had nog een half potje nagellak staan die ik bij de vorige weggooi ronde bijna weg gedaan heb. Ik had bedacht dat ik op de onderste helft wat witte grondverf kon smeren. Toen ik voor de kast met verf stond ontzag ik het om het potje op te zoeken en de deksel eraf te halen  ( waar een mens niet al niet tegenop kan zien) Uiteindelijk heb ik witte acrylverf genomen die ik nog had staan

Dit is het resultaat...


Hij zit inmiddels al weer in de krans! :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten